قوانین و مقررات جایزه ملی رتبه‌بندی زیست‌بوم موبایل ایران

 این متن به منزله یک توافق‌نامه آنلاین می‌باشد و مطابق قانون تجارت الکترونیک هیچ تفاوتی از نظر اصالت و اعتبار با نسخه مکتوب ندارد.

جایزه ملی رتبه‌بندی زیست‌بوم موبایل ایران به عنوان جامع‌ترین و مستقل‌ترین آکادمی اوارد در زیست‌بوم  موبایل می­کوشد تا با تجمیع اطلاعات موجود و همچنین ارائه اطلاعات بصورت خوداظهاری از سوی کسب و کارهای حقیقی و حقوقی ؛ شاهد آشنایی بیشتر با کسب و کارها، شناخت نیازها ، تقویت بخش تولید، اشتغال مولد، ایجاد زنجیره ارزش، ایجاد مشوق برای پایداری کسب و کارها و نهایتا بوجود آمدن تعادل و شکوفایی در اقتصاد دیجیتال باشد.

دامنه شمول رتبه‌بندی، شرکت‌ها، مجموعه‌ها و فعالین زیست‌‌بوم موبایل ایران را در بر می‌گیرد که دارای شخصیت حقیقی و یا حقوقی ثبت‌شده معتبر در بخش‌های خدماتی، تولیدی و بازرگانی بوده و در چارچوب قوانین، مقررات و ضوابط اجرایی در حال حاضر به فعالیت می‌پردازند.

لذا کسب و کار حقیقی و حقوقی شرکت کننده در این طرح می‌بایست خود را متعهد به اصولی نمایند که رعایت آن اصول موجبات شکوفایی هرچه بیشتر صنعت فناوری اطلاعات ایران گردد. از این رو تمامی کسب و کار حقیقی و حقوقی در گروه‌بندی گوناگون جایزه ملی زیست‌بوم موبایل ایران ملزم به رعایت موارد زیر می باشند.

شرکت در جایزه ملی رتبه‌بندی زیست‌بوم موبایل و کاندیداتوری اشخاص، شرکت­ها و سازمان­ها به معنای پذیرش این شرایط بوده و در صورت احراز عدم شرایط از طرف ستاد اجرایی طرح مذکور، حق اعتراض و اقدامات حقوقی را برای خود مفروض و محفوظ می‌دارد.

تعاریف:

 

جایزه ملی : جایزه ملی رتبه‌بندی زیست‌بوم موبایل ایران

شرکت کننده : کلیه کسب و کار حقیقی و حقوقی که در تارنمای جایزه ملی به عنوان شرکت ‌کننده ثبت‌نام کرده‌اند.

کاربر : کلیه بازدید کنندگان تارنمای جایزه ملی

نمایه : محیط و داشبورد کاربری هر شرکت کننده

 

حریم خصوصی:

۱-تمامی اطلاعات دریافتی از کسب و کار حقیقی و حقوقی در فرم‌های ثبت نام جایزه ملی و همچنین اطلاعات نمایه او، نزد پلتفرم جایزه ملی محفوظ باقی می ماند.

این اطلاعات تنها در صورت الزام قانونی و یا درخواست مراجع ذی­صلاح در اختیار آن­ها قرار خواهد گرفت و در اختیار هیچ شخص ثالث دیگری قرار داده نخواهد شد.

۲- وب‌سایت‌های بسیاری به تارنمای جایزه ملی متصل شده‌اند. جایزه ملی هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعاتی که از آن­ها فراخوانی می‌شود را ندارد و درصورت هر گونه مغایرت، کسب و کار حقیقی و حقوقی شرکت‌کننده می‌توانند موارد را از طریق همان سامانه پیگیری نمایند.

۳-با ثبت نام کسب و کار حقیقی و حقوقی در جایزه ملی رتبه‌بندی زیست‌بوم موبایل ایران، صرف نظر از کسب مقام و یا تنها کاندید شدن آن­ها، لوگوی کسب و کار آن­ها می‌تواند توسط جایزه ملی در موقعیت‌ها و مکان‌های متفاوت استفاده شود و ازین جهت مسئولیتی متوجه جایزه ملی نیست.

قوانین و مقررات

 

تعهدات کسب و کار حقیقی و حقوقی شرکت‌کننده:

۱- مسئولیت کلیه محتوای بارگذاری شده در تارنمای جایزه ملی بعهده نماینده قانونی  کسب و کار حقیقی و حقوقی شرکت کننده است و جایزه ملی هیچ مسئولیتی در این مورد را برعهده نخواهد داشت.

۲- نماینده معرفی شده از سوی کسب و کار حقیقی و حقوقی در این طرح، بعنوان نماینده قانونی آن سازمان محسوب شده و تمامی پیغام‌ها و مکاتبات با این شخص از سوی دبیرخانه جایزه ملی زیست بوم موبایل انجام خواهد شد.

۳- در صورت اعلام هزینه از سوی پلتفرم جایزه ملی زیست بوم موبایل جهت بررسی برخی از شاخص‌ها، کسب و کار حقیقی و حقوقی موظف به پرداخت در حساب اعلامی از سوی دبیرخانه می‌باشد.

تعهدات جایزه ملی زیست بوم موبایل:

۱-جایزه ملی متعهد است حداکثر توان خود در جهت صیانت از اطلاعات کسب و کارهای موجود در پلتفرم را به کار گیرد.

۲- جایزه ملی متعهد است روند داوری را دقیقا مطابق آیین نامه­های تدوین شده در شورای عالی سیاست‌گذاری، انجام دهد.

۳- جایزه ملی متعهد است اطلاعات موجود از کسب و کارهای حقیقی و حقوقی را به هیچ شخص ثالثی اعم از حقوقی و یا حقیقی واگذار نکند مگر با درخواست دستگاه‌های ذی­صلاح.

رفع مسئولیت :

۱-جایزه ملی می‌تواند تارنمای خودرا بدون اطلاع قبلی به کسب و کار حقیقی و حقوقی شرکت کننده در این طرح، به حالت تعلیق به هر منظور در آورد.

۲- با توجه به اینکه برخی از اطلاعات کسب و کار حقیقی و حقوقی بصورت خوداظهاری خواهد بود، مسئولیت بارگذاری این اطلاعات بر عهده کسب و کار حقیقی و حقوقی بوده و در صورت هر گونه مغایرت از سوی هیئت داوران می‌تواند رد شده و یا با ارائه توضیحات تکمیلی، مجدد بارگذاری گردد.

۳- جایزه ملی می‌تواند اطلاعات ثبت شده را از لحاظ موارد: در دسترس نبودن، نداشتن مطالب و محتوی کافی (مستندات لازم جهت بارگذاری)، مغایر با قوانین جشنواره، انتخاب گروه نادرست  و یا زیر گروه نادرست را بررسی نموده و در صورت وجود مغایرت؛ رد کند.

۴- جایزه ملی هیچ مسئولیتی در قبال نوع کاربری کسب و کارهای ثبت شده در پلتفرم را ندارد و مسئولیت نوع کاربری و محتوای آن­ها، کاملا بر عهده خود کسب و کار حقیقی و حقوقی شرکت‌کننده می‌باشد.

۵-ممکن است تارنمای جایزه ملی در وبسایت­های دیگر به منظور تبلیغ قرار گرفته شده باشد. جایزه ملی هیچ مسئولیتی در قبال این وبسایت‌ها ندارد.

امنیت :

جایزه ملی هیچ تضمینی در خصوص اطلاعات کسب و کارهای قرارگرفته در پلتفرم و همچنین خسارات ناشی از به خطر افتادن اطلاعات نمی‌دهد و تنها تلاش حداکثری خود را در جهت صیانت از اطلاعات اعمال می‌نماید.

جبران خسارت :  

کسب و کار حقیقی و حقوقی شرکت‌کننده مطلع است که ارسال اطلاعات، چه بصورت حضوری، تلفنی و یا از طریق اینترنت همیشه با خطر افشاء مواجه است و هیچ سیستمی دارای امنیت کامل نمی‌باشد. بنابراین جایزه ملی مسئولیتی در قبال نواقص امنیت تکنولوژی نخواهد داشت. با این وجود جایزه ملی تمام تلاش خود را به منظور حداقل نمودن و در صورت امکان جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و استفاده غیر صحیح از اطلاعات مندرج می‌نماید و جایزه ملی هیچ گونه تعهدی در خصوص جبران خسارات فعلی یا آتی ندارد.

مالکیت مادی و معنوی :

تمام محتویات تارنمای جایزه ملی از قبیل متون، گرافیک، تصاویر، علائم تجاری، لوگو، صدا، تصویر، قالب سایت، اسکریپت‌ها و… متعلق به جایزه ملی زیست‌بوم موبایل ایران است و مشمول حمایت‌های مقرر در قوانین مالکیت فکری داخلی و بین‌المللی است. همچنین هیچ یک از محتویات این سایت قابل تولید مجدد، کپی برداری، فروش یا به هر نحو سوء استفاده برای مقاصد تجاری و غیرتجاری نیست. هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی حق پیگرد قانونی را برای شرکت متولی جایزه ملی زیست‌بوم موبایل ایران را محفوظ می‌دارد. 

مکاتبات :

کلیه مکاتبات، دستورالعمل‌ها و پیغام‌های جایزه ملی از طریق نمایه  خواهد بود و جنبه رسمی دارد.

تغییرات :

شرایط و ضوابط حاضر ممکن است تغییر کند و جشنواره حق اصلاح این شرایط را در هر زمان و به هر صورت، به صرف تشخیص خود و بدون اطلاع قبلی، حفظ می نماید. شرایط و ضوابط جدید از تاریخ انتشار در تارنمای جایزه ملی، بر نحوه استفاده از آن اعمال خواهد شد و ممکن است نسبت به داده­ها و اطلاعات کاربری و تنظیمات پیشین مؤثر باشد. استفاده از وب سایت حاضر بیانگر پذیرش تمامی موارد اصلاحی است.